Dün tamamen silmiştim index.php'lerin altındaki sorun çıkaran kodları ve artık kaspersky uyarı vermiyordu siteye girince. Bugün girdiğimde yine uyarı vermeye başladı. PC'mi tamamen tarattım ve virüs çıkmadı. Sitemin FTP'sine erişimi olan tek kişi ben değilim. Arkadaşımda da kayıtlı şifresi. Sanırım onun PC'sine bulaşmış virüs ve o her FTP'ye bağlandığında tekrar yüklüyor kendini siteye. Ben de FTP şifresini değiştirdim. Umarım yarın uyarı vermez Kaspersky.