• 25-09-2006, 17:40:17
    #10
    anladım dostum ama php de olabilir demiş, bu sekilde isterse kodları veririz sorun değil.
  • 25-09-2006, 18:39:27
    #11
    Misafir
    Teşekkürler rainmaks, denedim scripti. bilgileri başka siteden almasından dolayı gifleri değiştiremedim. bu sebeple bana yaramadı. elimde güzel görünümlü gifler var. onları kullanmak istiyordum.

    STI, ilk hedef olarak asp düşündüm. Bende php si vardı. Onu denedim ama bendeki çalışmadı. Bir iki gün daha araştırayım. Bulamazsam haber vereyim.

    Php'de olabilir aslında. Php siteme koyarım subdomain olarak kendi sitemdeymiş gibi gösterebilirim. Olmazsa son çare öyle yaparım.

    İlginiz için teşekkür ederim arkadaşlar.
  • 19-10-2006, 21:11:54
    #12
    Hocam benim msn i ekle elimde asp kodları var gifleri kendin ayarlarsın ama pr yi aspi,ndir.com dan asptear ile çekiyor.Ben kendime göre yapmıştım zamanında üstelik stil vs. de ekledim...Zaten free birşey kendine göre değiştir kullan...
  • 10-02-2009, 14:26:06
    #13
    Download linkleri ölmüş.
  • 27-04-2009, 03:37:10
    #14
    ölü link
  • 27-04-2009, 08:55:46
    #15
    Konunun açılış tarihi 25-09-2006 olduğundan olmasın ?