Teşekkürler rainmaks, denedim scripti. bilgileri başka siteden almasından dolayı gifleri değiştiremedim. bu sebeple bana yaramadı. elimde güzel görünümlü gifler var. onları kullanmak istiyordum.
STI, ilk hedef olarak asp düşündüm. Bende php si vardı. Onu denedim ama bendeki çalışmadı. Bir iki gün daha araştırayım. Bulamazsam haber vereyim.
Php'de olabilir aslında. Php siteme koyarım subdomain olarak kendi sitemdeymiş gibi gösterebilirim. Olmazsa son çare öyle yaparım.
İlginiz için teşekkür ederim arkadaşlar.