Hocam benim msn i ekle elimde asp kodları var gifleri kendin ayarlarsın ama pr yi aspi,ndir.com dan asptear ile çekiyor.Ben kendime göre yapmıştım zamanında üstelik stil vs. de ekledim...Zaten free birşey kendine göre değiştir kullan...