<domain>
<add>
<gen_setup>
<name>deneme.net</name>
<client_id>1</client_id>
<ip_address>XXX.XXX.XXX.XXX</ip_address>
<status>0</status>
</gen_setup>
<hosting>
<vrt_hst>
<ftp_login>deneme</ftp_login>
<ftp_password>123456</ftp_password>
<ip_address>XXX.XXX.XXX.XXX</ip_address>
</vrt_hst>
</hosting>
<prefs>
<www>true</www>
</prefs>
<user>
<enabled>true</enabled>
<password>123456</password>
<permissions>
<manage_subdomains>true</manage_subdomains>
</permissions>
</user>
<template-id>1</template-id>
</add>
</domain>
</packet>
https://www.r10.net/php/82661-plesk-k...ting-acma.html
plesk ile asp kodlarıyla domain eklemek için internette döküman ararken yukarıdaki örnekleri ve swsoft un sitesinde dökümanlar elde ettim yalnız işin içerisinden çıkamadım php ile bir kaç örnek buldum ama asp ile hiçbir döküman bulamadım.
yapmak istediğim asp kodları ile sunucumda plesk üzerinden domain eklemek silmek ....
Plesk'e ASP ile Domain Eklemek
15
●2.353
- 14-06-2008, 19:16:50Eposta Aktivasyonu Gerekmektephp olanında CURL ve bazı header olayları var..
asp de header değişikliği varmı emin değilim... özetle xmlhttp ile login olup başka bir xml i çalıştırıyor ve hesap açıyor.
tabii arada plesk api ye özel bazı komutlarda var... sunucum kurulunca deneyip yazacağım - 15-06-2008, 00:15:57Eposta Aktivasyonu Gerekmekteyaw https li sayfalarda xml http yapılabiliyor..
pleskin şuanki hesap açma ile alakalı yolları kullanıp açabiliriz aslında ama ;
1 kez login için 1 kez domain bilgisini girmek için 1 kez fiziksel hosting formunu geçmek için 1 kezde şifreleri girmek ve alanı belirlemek için olmak üzere 4-5 kere xmlhttp kullanarak form aşmamız lazım.
bu da tüm bu işlemlerin toplamını kapsadığı için çok yavaş olacaktır.