• 14-06-2008, 17:19:27
    #1
    <domain>
    <add>
    <gen_setup>
    <name>deneme.net</name>
    <client_id>1</client_id>
    <ip_address>XXX.XXX.XXX.XXX</ip_address>
    <status>0</status>
    </gen_setup>
    <hosting>
    <vrt_hst>
    <ftp_login>deneme</ftp_login>
    <ftp_password>123456</ftp_password>
    <ip_address>XXX.XXX.XXX.XXX</ip_address>
    </vrt_hst>
    </hosting>
    <prefs>
    <www>true</www>
    </prefs>
    <user>
    <enabled>true</enabled>
    <password>123456</password>
    <permissions>
    <manage_subdomains>true</manage_subdomains>
    </permissions>
    </user>
    <template-id>1</template-id>
    </add>
    </domain>
    </packet>

    https://www.r10.net/php/82661-plesk-k...ting-acma.html

    plesk ile asp kodlarıyla domain eklemek için internette döküman ararken yukarıdaki örnekleri ve swsoft un sitesinde dökümanlar elde ettim yalnız işin içerisinden çıkamadım php ile bir kaç örnek buldum ama asp ile hiçbir döküman bulamadım.
    yapmak istediğim asp kodları ile sunucumda plesk üzerinden domain eklemek silmek ....
  • 14-06-2008, 19:11:48
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bu bir sürü forumda çok konuşuldu ama daha yapan görmedim vardır ama
  • 14-06-2008, 19:16:50
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    php olanında CURL ve bazı header olayları var..
    asp de header değişikliği varmı emin değilim... özetle xmlhttp ile login olup başka bir xml i çalıştırıyor ve hesap açıyor.
    tabii arada plesk api ye özel bazı komutlarda var... sunucum kurulunca deneyip yazacağım
  • 14-06-2008, 21:00:44
    #4
    banada lazım bu tür bir kod
  • 15-06-2008, 00:15:57
    #5
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    yaw https li sayfalarda xml http yapılabiliyor..
    pleskin şuanki hesap açma ile alakalı yolları kullanıp açabiliriz aslında ama ;
    1 kez login için 1 kez domain bilgisini girmek için 1 kez fiziksel hosting formunu geçmek için 1 kezde şifreleri girmek ve alanı belirlemek için olmak üzere 4-5 kere xmlhttp kullanarak form aşmamız lazım.
    bu da tüm bu işlemlerin toplamını kapsadığı için çok yavaş olacaktır.
  • 17-07-2008, 11:30:02
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Ücretli oalrak ASP ile Plesk entegrasyonu yapıyorum. Yapabilinen işlemler swsoft destek sitesinde belirtildiği gibidir.

    Hosting açma, değiştirme, silme
    Reseller açma, değiştirme, silme
    Mail açma, değiştirme, silme

    Başlıca işlemlerdir.
  • 21-07-2008, 00:18:30
    #7
    yok kardeşım bunu bende çok araştırdım ama yapamadım yapabilende yok sanırım...

    php konusunda nasıl yapılıyor o konuda yardım edebilecek olan varmı?
  • 21-07-2008, 22:11:27
    #8
    Üyeliği durduruldu
    .asp de yapılabilir ve yaptımda , ama kim bunu paylaşmak ister , malüm biz .asp ciler biraz cimriyizdir.
  • 30-07-2008, 10:53:56
    #9
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar gormya arkaşadımız yapıyor saolsun bana çok yardımcı oldu hakkını verdiginiz zaman halleder ama hakkını verin yani