php olanında CURL ve bazı header olayları var..
asp de header değişikliği varmı emin değilim... özetle xmlhttp ile login olup başka bir xml i çalıştırıyor ve hesap açıyor.
tabii arada plesk api ye özel bazı komutlarda var... sunucum kurulunca deneyip yazacağım