Çözemeyen varsa msn ekleyin yardımcı olurum zaten yakın zamanda sitemde bu konu üzerine detaylı makale yayınlayacam.
Plesk'e ASP ile Domain Eklemek
15
●2.353
- 01-09-2008, 02:28:59Eposta Aktivasyonu Gerekmekteben rpc ile yapmadım
xmlhttp ile login olup hemen ardından normal post işlemi yaptım user açabildim.
bu şekilde her işlemi yapabilirim, ancak yavaşlık düşündürüyor beni.
birde hata dönmesi olmuyor.
makalelerini bekliyoruz, opensource bir düşüncem var.
bu işlemleri yapabilen hosting management system. basitten başlanır geliştirilir.
bakalım elimizdeki ufak işleri bitirelim birşeyler koyarız.. - 01-09-2008, 10:51:24Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.herkes için geçerli değilTuncsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-10-2008, 16:15:15Üyeliği durdurulduArkadaşlar yavaşlığın olmaması için scripttin çalışacağı makina ile yönetilecek makina aynı olması sorunu çözebilecektir.
Ayrıca Microsoft.XMLHTTP kullanımında responseText ile cevap alabilir ve parserleme yaparak sonuçları okuyabilir veya MSXML.DOMDocument kullanarak direkt sonuçları okuyabilirsiniz. Bu sayede hataları alıp ona göre geri işlem yapabilirsiniz.
Vakit buldukça bir kaç hazır fonksiyon hazırlıyorum yakında sunucam size. Ancak belirtmeliyim ki bu haftalar da sürebilir malum işlerimin yoğunluğu. Gerçi bu zamana kadar msn'imi ekleyenlere ücretsiz yardım edip bir örnek gönderdim ancak fonksiyonları tamamlayıp performans sorununu test etmeden burada yayınlamak istemem. Bu haliyle isteyen olursa benden msn ile alıp burada yayınlayabilir ancak gelen yavaşlık, hata vs gibi sorunlarda mesuliyet kabul etmem