Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
ben rpc ile yapmadım
xmlhttp ile login olup hemen ardından normal post işlemi yaptım user açabildim.
bu şekilde her işlemi yapabilirim, ancak yavaşlık düşündürüyor beni.
birde hata dönmesi olmuyor.
makalelerini bekliyoruz, opensource bir düşüncem var.
bu işlemleri yapabilen hosting management system. basitten başlanır geliştirilir.
bakalım elimizdeki ufak işleri bitirelim birşeyler koyarız..