• 28-05-2008, 21:07:42
    #1
    Benimle ortak bir asp site yapacak olan varmı.Sitenin bütün gelirlerinin eğer kendi yaparsa %60 onun olacak %40 kendimin.
  • 28-05-2008, 21:08:49
    #2
    oguzhan_b95@mynet.com
    yapacak bu adresi msn e eklesin lütfen...
  • 29-05-2008, 01:25:39
    #3
    yaş 27mi değilmi onu bi öğrenebilirmiyim
  • 29-05-2008, 02:26:19
    #4
    (: ne sitesi yapılacak peki asp ?
    ve gelirleri v.s herşeyi karşıdaki yapacaksa %40 ortaklık neden (:
  • 29-05-2008, 02:48:54
    #5
    norabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    (: ne sitesi yapılacak peki asp ?
    ve gelirleri v.s herşeyi karşıdaki yapacaksa %40 ortaklık neden (:
    O paşa çocuğu abisi
  • 29-05-2008, 11:36:36
    #6
    ewet yaşım yirmiyedi.
    Radyo42.Somee.com
    bu aspyedönüşecek.
    Kendi radyomuz olacak.
    %40 kendimin olmasının nedeni.
    siteyi yapan kişinin emek vermesi...
  • 29-05-2008, 11:38:29
    #7
    Üyeliği durduruldu
    oguzhan002 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ewet yaşım yirmiyedi.
    Radyo42.Somee.com
    bu aspyedönüşecek.
    Kendi radyomuz olacak.
    %40 kendimin olmasının nedeni.
    siteyi yapan kişinin emek vermesi...
    niye yalan söylüyorsun senin yüzünden konyalıların adı kötüye çıkacak

    https://www.r10.net/yeni-web-siteleri...ml#post1911743

    yaşın nerde 27 senin
  • 29-05-2008, 11:38:40
    #8
    Üyeliği durduruldu
    komik nedene bak bi. %40 kendimin olmasının nedeni. siteyi yapan kişinin emek vermesi... Siteyi yapacak olan verecek emeği sen sadece konuyu açmış oldun
  • 29-05-2008, 17:55:27
    #9
    trajikomik