ASP yapacak
9
●884
- 28-05-2008, 21:07:42Benimle ortak bir asp site yapacak olan varmı.Sitenin bütün gelirlerinin eğer kendi yaparsa %60 onun olacak %40 kendimin.
- 29-05-2008, 02:48:54O paşa çocuğu abisinorabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-05-2008, 11:36:36ewet yaşım yirmiyedi.
Radyo42.Somee.com
bu aspyedönüşecek.
Kendi radyomuz olacak.
%40 kendimin olmasının nedeni.
siteyi yapan kişinin emek vermesi... - 29-05-2008, 11:38:29Üyeliği durdurulduniye yalan söylüyorsun senin yüzünden konyalıların adı kötüye çıkacakoguzhan002 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/yeni-web-siteleri...ml#post1911743
yaşın nerde 27 senin