Konu
ASP yapacak
28-05-2008, 21:07:42
#1
oguzhan002
Benimle ortak bir asp site yapacak olan varmı.Sitenin bütün gelirlerinin eğer kendi yaparsa %60 onun olacak %40 kendimin.