norabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
(: ne sitesi yapılacak peki asp ?
ve gelirleri v.s herşeyi karşıdaki yapacaksa %40 ortaklık neden (:
O paşa çocuğu abisi