• 20-07-2017, 09:44:24
    #1
    Sayın üyeler,

    2006'dan beri açık olan phpBB forumumda sık sık veritabanı problemleri yaşıyorum. Digitalocean'dan özel sunucu aldım yine çözüm olmadı. Kendim de orta derece bilgiliyim diyebilirim phpBB konusunda. 2006 dan beri tüm güncellemeleri ve sürüm atlamalarını kendim yaptım ancak maalesef bilgilerim yetersiz kaldı ve çözüm bulamıyorum.



    Ara ara sebebinin bilmediğim bir CPU yükselmesinden dolayı sunucudan ban yiyorum ve servisim kapatılıyor otomatik olarak. Bu sorunu çözebilecek arkadaşım varsa ve ücret de anlaşabilirsek ücretli teknik destek almak isterim. Yani sürekli CPU yükselse çözüm bulabileceğim ama ara ara yükseldiği için maalesef çözüm bulamıyorum.

    İLETİŞİM:
    0531 386 55 55 (whatsapp, sms)
    bilgi@sabahdanismanlik.com
  • 23-07-2017, 16:02:39
    #2
    Hangi sayfada cpu artışı gözleniyor? Bununla ilgili olarak host tarafında url bilgisi yok mu?

    genelleme olarak siteden bahsederseniz işiniz zor.

    Bir süre, herhangi bir eklenti kurmadan, saf phpbb3 ile sitenizi test ederek gözlemleyin.
  • 23-07-2017, 18:35:00
    #3
    Bana saldırı gibi geldi. CSF kurup limitleri ayarlayıp deneyebilirsin.
  • 02-08-2017, 12:45:35
    #4
    Simuzer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi sayfada cpu artışı gözleniyor? Bununla ilgili olarak host tarafında url bilgisi yok mu?

    genelleme olarak siteden bahsederseniz işiniz zor.

    Bir süre, herhangi bir eklenti kurmadan, saf phpbb3 ile sitenizi test ederek gözlemleyin.
    Açıkcası onun raporunu alabileceğim bi altyapı yok. Digitalocean server kullanıyorum. Sıfır eklenti ile kullandım Zaten son sürüm phpBB ve tema olduğu için de kodlama hataları olduğunu düşünmüyorum zaten yükseltme öncesinde de benzer sorunlar yaşıyordum. phpbb 3'ün tüm sürümlerinde kullandım sorun aynıydı.


    SinemBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana saldırı gibi geldi. CSF kurup limitleri ayarlayıp deneyebilirsin.

    Kesinlikle aynı düşüncedeyim. Saldırı olabilir diye düşünüyorum. Ama bazen forumu zorlayan bi işlem yaptığımda da forumun otomatik kapandığını görüyorum. CSF yi biraz araştırayım. Ondan nasıl veriler elde edebilirim?
  • 02-08-2017, 14:08:32
    #5
    VSaBaH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle aynı düşüncedeyim. Saldırı olabilir diye düşünüyorum. Ama bazen forumu zorlayan bi işlem yaptığımda da forumun otomatik kapandığını görüyorum. CSF yi biraz araştırayım. Ondan nasıl veriler elde edebilirim?
    Phpbb rezil bir forum sistemi maalesef. Aktif başlıklara 3-4 kere ardı ardına tıkladığımda benimde 32 gb ramli sunucum çöküyordu (tek site olmasına rağmen)

    CSF bir firewall , veri elde edemezsin , bir lamer saldırı yapıyor gibi gözüküyor, ayarlarını yaptığında bunu banlayacaktır. Bir anda trafiğin 5mbite çıkması mantıklı bir şey değil , ya bir saldırı yada yandex bot bence...
  • 03-02-2018, 23:03:54
    #6
    Sorun halen çözülmedi çözebilecek babayiğitler aranıyor...
  • 03-02-2018, 23:08:22
    #7
    saldırı galiba
    saldırı engelleme için birkaç önlem alıp gözlem yapın isterseniz
  • 03-02-2018, 23:10:44
    #8
    Maalesef o konuda bilgi sahibi değilim... Bu konuda yardım edebilecek arkadaşlar arıyorum.
    Ama saldırı olmadığı konusunda şöyle bir fikrim var. Alan adını değiştirdim 2. gün aynı sorun oldu.
    Bir ikincisi ben forumda çok vakit geçirdiğimde ve yoğun bir iş yaptığımda da ara ara cpu artıyor. Yani anlam veremedim maalesef