VSaBaH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle aynı düşüncedeyim. Saldırı olabilir diye düşünüyorum. Ama bazen forumu zorlayan bi işlem yaptığımda da forumun otomatik kapandığını görüyorum. CSF yi biraz araştırayım. Ondan nasıl veriler elde edebilirim?
Phpbb rezil bir forum sistemi maalesef. Aktif başlıklara 3-4 kere ardı ardına tıkladığımda benimde 32 gb ramli sunucum çöküyordu (tek site olmasına rağmen)

CSF bir firewall , veri elde edemezsin , bir lamer saldırı yapıyor gibi gözüküyor, ayarlarını yaptığında bunu banlayacaktır. Bir anda trafiğin 5mbite çıkması mantıklı bir şey değil , ya bir saldırı yada yandex bot bence...