Sayın üyeler,

2006'dan beri açık olan phpBB forumumda sık sık veritabanı problemleri yaşıyorum. Digitalocean'dan özel sunucu aldım yine çözüm olmadı. Kendim de orta derece bilgiliyim diyebilirim phpBB konusunda. 2006 dan beri tüm güncellemeleri ve sürüm atlamalarını kendim yaptım ancak maalesef bilgilerim yetersiz kaldı ve çözüm bulamıyorum.



Ara ara sebebinin bilmediğim bir CPU yükselmesinden dolayı sunucudan ban yiyorum ve servisim kapatılıyor otomatik olarak. Bu sorunu çözebilecek arkadaşım varsa ve ücret de anlaşabilirsek ücretli teknik destek almak isterim. Yani sürekli CPU yükselse çözüm bulabileceğim ama ara ara yükseldiği için maalesef çözüm bulamıyorum.

İLETİŞİM:
0531 386 55 55 (whatsapp, sms)
bilgi@sabahdanismanlik.com