bunun kullanımı normal acsess se göre daha mı zordur.örneğin yine
rs.addnew
rs("adi")="ahmet"
rs("sadi")="mehmet"
rs.updateyapınca kayıt yapabilir miyiz.Birde her hostingde çalışır mı sql server kullanarak hazırladığımız site.ve ne gibi ayarlar yapmamız gerekir bunun için.
ben pc ye office 2010 kurdum oradan veritabanını sql server e aktar diye bir şey vardı onu yapmayı denedim ama ocdb ayarlarını yapamadım sanırım sql server indirmem gerekiyor du onun için şuan 1gb lik bir exe indiriyorum doğrumu yapıtom bilmiyom.
birde normal acsess site yoğun olduğunda kasıyor deniyor(daha hiç öyle bi sitem olmadığı için bilmiyom ama bu olacak inş.).sql server kullanırsam bu kasma olmaz dimi