Phantasm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İmkanı yok ne yazık ki
Management Studio denen ücretsiz sürümü olan bir IDE yazılımı kullanıyoruz o iş için.
http://www.microsoft.com/en-us/downl...s.aspx?id=8961
teşekkür ederim bende onu kullanıyordum birde nacivat sql server diye bişey buldum hangisi daha kullanışlı karar veremedim