teşekkür ederim hocam.şuan tüm sistemimi mssql ye aktardım.bir şey merak ediyorum ama acaba bu mssql veritabanımı acsess üzerinden düzenleye bilirmiyim
İmkanı yok ne yazık ki
Management Studio denen ücretsiz sürümü olan bir IDE yazılımı kullanıyoruz o iş için.
http://www.microsoft.com/en-us/downl...s.aspx?id=8961