• 26-12-2007, 13:29:30
    #1
    Arkadaşlar ben macromedia flash professional 8 ile .fla uzantılı templateleri editliyorum,editlemede sorun yok ancak publish yaparken yani kaydederken altta linkteki verdiğim gibi bir sorun orataya çıkıyor,herşey hızlıca devamlı geçip duruyor..Alttaki linke tıklayınca açılan flash'ta görüceksiniz..Yardımlarınızı bekliyorum

    İyi Çalışmalar

    Link : http://www.webozof.net/flash/
  • 26-12-2007, 14:07:57
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sen decompiler ile çevirmişsin sanırım. Yada başkası çevirip vermiş actionscript kodları yok. en basitinden stop(); komutu yok sürekli ilerliyor.
  • 26-12-2007, 14:53:07
    #3
    shaltr.com adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen decompiler ile çevirmişsin sanırım. Yada başkası çevirip vermiş actionscript kodları yok. en basitinden stop(); komutu yok sürekli ilerliyor.
    decompiler çevirdim evet,peki bu sorunu gidermek için neler yapmalıyım ??

    İyi Çalışmalar
  • 26-12-2007, 16:21:21
    #4
    en son frame ye girip stop komutunu ver . ve tekrar atarmısın eksiklerini parca parca giderebiliriz.
  • 26-12-2007, 18:45:46
    #5
    Decompiler deneme sürümünü kullandığında action script'leri çevirmiyor, full sürümü ile çevirebilirsin onları da, ancak başkasının emeğini çalmak ne kadar doğrudur bilemem ...
  • 26-12-2007, 22:07:51
    #6
    tamam arkadaşlar hallettim sorunu,decompiler'de sorun varmış..

    Yinede teşekkürler..

    İyi Çalışmalar