Arkadaşlar ben macromedia flash professional 8 ile .fla uzantılı templateleri editliyorum,editlemede sorun yok ancak publish yaparken yani kaydederken altta linkteki verdiğim gibi bir sorun orataya çıkıyor,herşey hızlıca devamlı geçip duruyor..Alttaki linke tıklayınca açılan flash'ta görüceksiniz..Yardımlarınızı bekliyorum
İyi Çalışmalar
Link : http://www.webozof.net/flash/
Macromedia Flash Professional Hakkında bi soru :(
5
●660
- 26-12-2007, 14:07:57Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.sen decompiler ile çevirmişsin sanırım. Yada başkası çevirip vermiş actionscript kodları yok. en basitinden stop(); komutu yok sürekli ilerliyor.
- 26-12-2007, 14:53:07decompiler çevirdim evet,peki bu sorunu gidermek için neler yapmalıyım ??shaltr.com adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi Çalışmalar - 26-12-2007, 18:45:46Decompiler deneme sürümünü kullandığında action script'leri çevirmiyor, full sürümü ile çevirebilirsin onları da, ancak başkasının emeğini çalmak ne kadar doğrudur bilemem ...