shaltr.com adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sen decompiler ile çevirmişsin sanırım. Yada başkası çevirip vermiş actionscript kodları yok. en basitinden stop(); komutu yok sürekli ilerliyor.
decompiler çevirdim evet,peki bu sorunu gidermek için neler yapmalıyım ??

İyi Çalışmalar