Konu
Macromedia Flash Professional Hakkında bi soru :(
26-12-2007, 14:53:07
#3
webozof
shaltr.com adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sen decompiler ile çevirmişsin sanırım. Yada başkası çevirip vermiş actionscript kodları yok. en basitinden stop(); komutu yok sürekli ilerliyor.
decompiler çevirdim evet,peki bu sorunu gidermek için neler yapmalıyım ??
İyi Çalışmalar