Konu
Macromedia Flash Professional Hakkında bi soru :(
26-12-2007, 22:07:51
#6
webozof
tamam arkadaşlar hallettim sorunu,decompiler'de sorun varmış..
Yinede teşekkürler..
İyi Çalışmalar