• 31-07-2013, 16:11:04
    #1
    merhabalar, bir script kurdum fakat yazı filan eklediğimde veritabanına türkçesi değildi ı ş gibi türkçe olmayan karekterleri "?" olarak kaydediyor

    ne yapmam lazım acil yardımcı olabilirmisiniz.
  • 02-08-2013, 15:04:41
    #2
    Site üzerinde ?? olarak gösteriyor ise hangi dizin ise xx.php mesela onu notepad ++ ile açın yukardaki menülerden kodlama seceneginden boomsuz olanı seçin kaydedin düzelir. Eger veritabanını diyorsanız

    https://www.r10.net/database/43471-my...ozum-yolu.html

    Sabitteki konu yardımcı olabilir.