merhabalar, bir script kurdum fakat yazı filan eklediğimde veritabanına türkçesi değildi ı ş gibi türkçe olmayan karekterleri "?" olarak kaydediyor
ne yapmam lazım acil yardımcı olabilirmisiniz.
sql Türkçe karekter sorunu
1
●474
- 02-08-2013, 15:04:41Site üzerinde ?? olarak gösteriyor ise hangi dizin ise xx.php mesela onu notepad ++ ile açın yukardaki menülerden kodlama seceneginden boomsuz olanı seçin kaydedin düzelir. Eger veritabanını diyorsanız
https://www.r10.net/database/43471-my...ozum-yolu.html
Sabitteki konu yardımcı olabilir.