merhabalar, bir script kurdum fakat yazı filan eklediğimde veritabanına türkçesi değildi ı ş gibi türkçe olmayan karekterleri "?" olarak kaydediyor

ne yapmam lazım acil yardımcı olabilirmisiniz.