Site üzerinde ?? olarak gösteriyor ise hangi dizin ise xx.php mesela onu notepad ++ ile açın yukardaki menülerden kodlama seceneginden boomsuz olanı seçin kaydedin düzelir. Eger veritabanını diyorsanız

https://www.r10.net/database/43471-my...ozum-yolu.html

Sabitteki konu yardımcı olabilir.