• 13-12-2007, 10:28:52
    #10
    Platin üye
    Kurduğunuz veritabanına phpmyadmin ile girin. Bütün tabloları seçip kaldır deyin. Daha sonra eski veritabanının bigdump ile atın. bu şekilde olması lazım.
  • 13-12-2007, 12:28:46
    #11
    Üyeliği durduruldu
    saka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurduğunuz veritabanına phpmyadmin ile girin. Bütün tabloları seçip kaldır deyin. Daha sonra eski veritabanının bigdump ile atın. bu şekilde olması lazım.
    Evet Böyle oluyor ama .. Dediğim gibi kaldırır kaldırmaz bigdump'la veritabanını atmam lazım 2-3 saniyede start'ta basmam lazım yani .. Yoksa tekrar yeni tablolar oluşturuyor ..
  • 13-12-2007, 15:16:42
    #12
    Platin üye
    nasıl otomaik tablo oluşturuyor anlamadım?

    Başka bir veritabanı açın. adı uyduruk birşey olsun. oraya eski db yi yükleyin. gerekirse sonra adını değiştirirsiniz.
  • 13-12-2007, 15:18:12
    #13
    sunucuoptimizasyon.com
    mysqldumper ile yüklemeyi deneyin
  • 13-12-2007, 23:20:06
    #14
    Üyeliği durduruldu
    bigdump.php şimdide Böyle Bir Hata Veriyor ..

    Error at the line 12: CREATE DATABASE `pasakli_Forum` DEFAULT CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_general_ci;

    Query: CREATE DATABASE `pasakli_Forum` DEFAULT CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_general_ci;

    MySQL: Access denied for user 'pasaklin_Forum'@'localhost' to database 'pasakli_Forum'

    Bunu nasıl çözerim ?
  • 13-12-2007, 23:22:27
    #15
    sunucuoptimizasyon.com
    MySQL: Access denied for user

    db user ve şifrede problem var
  • 14-12-2007, 03:08:53
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Onuda hallettim şimdide böyle bi hata veriyor ..

    Error at the line 12: CREATE DATABASE `pasakli_Forum` DEFAULT CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_general_ci;

    Query: CREATE DATABASE `pasakli_Forum` DEFAULT CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_general_ci;

    MySQL: Can't create database 'pasakli_Forum'; database exists
  • 14-12-2007, 04:09:36
    #17
    db yi yedek alırken export tipini REPLACE olarak değiştirip yedek alın. Tekrar deneyin sorununuzun hallolması lazım. DB zaten mevcut hatası alıyorsunuz.
  • 14-12-2007, 18:05:24
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Dediğini yaptım ama yine aynı hatayı veriyor ..