Db'yi plesk'den alıp Cpanel'e yüklemek ?
21
●2.144
- 13-12-2007, 12:28:46Üyeliği durdurulduEvet Böyle oluyor ama .. Dediğim gibi kaldırır kaldırmaz bigdump'la veritabanını atmam lazım 2-3 saniyede start'ta basmam lazım yani .. Yoksa tekrar yeni tablolar oluşturuyor ..saka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-12-2007, 23:20:06Üyeliği durduruldubigdump.php şimdide Böyle Bir Hata Veriyor ..
Error at the line 12: CREATE DATABASE `pasakli_Forum` DEFAULT CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_general_ci;
Query: CREATE DATABASE `pasakli_Forum` DEFAULT CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_general_ci;
MySQL: Access denied for user 'pasaklin_Forum'@'localhost' to database 'pasakli_Forum'
Bunu nasıl çözerim ? - 13-12-2007, 23:22:27MySQL: Access denied for user
db user ve şifrede problem var - 14-12-2007, 03:08:53Üyeliği durdurulduOnuda hallettim şimdide böyle bi hata veriyor ..
Error at the line 12: CREATE DATABASE `pasakli_Forum` DEFAULT CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_general_ci;
Query: CREATE DATABASE `pasakli_Forum` DEFAULT CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_general_ci;
MySQL: Can't create database 'pasakli_Forum'; database exists