saka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kurduğunuz veritabanına phpmyadmin ile girin. Bütün tabloları seçip kaldır deyin. Daha sonra eski veritabanının bigdump ile atın. bu şekilde olması lazım.
Evet Böyle oluyor ama .. Dediğim gibi kaldırır kaldırmaz bigdump'la veritabanını atmam lazım 2-3 saniyede start'ta basmam lazım yani .. Yoksa tekrar yeni tablolar oluşturuyor ..