• 18-12-2008, 23:56:57
    #19
    tersi nasıl oluyor arkadaşlar yani cpanelden alıp plesk e veritabnını nasıl yükleyecem ? smf forum kullanıyorum ! teşekkürler şimdiden
  • 10-01-2009, 16:15:23
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    durum baya karısık :S
  • 11-01-2009, 02:44:26
    #21
    cpanelden aldığım yedeği ben de pleske yükleyememiştim.. 24 saat pc başında bu sorunu çözmeye çalıştım.. Bi hata düzeltsem başka bi hata çıkıyordu..
    Ama çözümü buldum..
    Tekrar cpanele dönmek
  • 09-12-2010, 16:58:47
    #22
    bende aynı hatayı alıyorum;

    Alıntı
    Error at the line 12: CREATE DATABASE `evcill` DEFAULT CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_general_ci;

    Query: CREATE DATABASE `evcill` DEFAULT CHARACTER SET utf8 COLLATE utf8_general_ci;

    MySQL: Can't create database 'evcill'; database exists