Bu tasarım uzun zamandır web'te var olan ve genelde BilgeAdam'da e-ticaret uygulaması derslerinde gösterilen bir tasarım. Ben yaptım demen biraz kötü olmuş hocam
Codebehind kısmını görmediğim için orasına birşey diyemeyeceğim ancak sadece temaya bakıp dediysen büyük hata edersin ve iftira atmış olursun. Zira bu tema bütün kurslarda kullanılır ve internette ücretsiz dağıtılan bir html temadır. Kurslarda esas olan tema değil yazılım olduğu için ücretsiz temalar üzerinde çalışılır. Bu temanın ismi electronix'tir.
Buradan indirebilirsin.