• 30-05-2013, 16:26:48
    #1
    Merhaba arkadaşlar ödev amaçlı kısa sürede yaptığım basit bir e-ticaret sitesi herkes indirebilir kopyalayabilir sorun değil dinamik ve görsel olarak oldukca iyidir ödevlerinizde kullanabilirsiniz

    [IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

    http://rapidshare.com/files/3254058325/WebSite2.rar
  • 04-06-2013, 17:05:56
    #2
    Emeğine sağlık güzel olmuş.
  • 08-06-2013, 02:51:42
    #3
    eyvallah kardeşim maksat ödev konusunda yardım etmek örnek kodları almaları düzenlemeleri kendilerine kalmış
  • 13-06-2013, 13:26:05
    #4
    Bu tasarım uzun zamandır web'te var olan ve genelde BilgeAdam'da e-ticaret uygulaması derslerinde gösterilen bir tasarım. Ben yaptım demen biraz kötü olmuş hocam
  • 13-06-2013, 21:06:19
    #5
    BESNOKTA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tasarım uzun zamandır web'te var olan ve genelde BilgeAdam'da e-ticaret uygulaması derslerinde gösterilen bir tasarım. Ben yaptım demen biraz kötü olmuş hocam
    bilge adamın uygulamasnda gösterileni bilmiyorum ben temlateslere admin oaneli database vb fonksiyonlar ekledim belirdiğim gibi kaynak amaçlı alınabilir
  • 15-06-2013, 19:15:43
    #6
    BESNOKTA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tasarım uzun zamandır web'te var olan ve genelde BilgeAdam'da e-ticaret uygulaması derslerinde gösterilen bir tasarım. Ben yaptım demen biraz kötü olmuş hocam
    Codebehind kısmını görmediğim için orasına birşey diyemeyeceğim ancak sadece temaya bakıp dediysen büyük hata edersin ve iftira atmış olursun. Zira bu tema bütün kurslarda kullanılır ve internette ücretsiz dağıtılan bir html temadır. Kurslarda esas olan tema değil yazılım olduğu için ücretsiz temalar üzerinde çalışılır. Bu temanın ismi electronix'tir. Buradan indirebilirsin.
  • 16-06-2013, 01:31:30
    #7
    freecard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Codebehind kısmını görmediğim için orasına birşey diyemeyeceğim ancak sadece temaya bakıp dediysen büyük hata edersin ve iftira atmış olursun. Zira bu tema bütün kurslarda kullanılır ve internette ücretsiz dağıtılan bir html temadır. Kurslarda esas olan tema değil yazılım olduğu için ücretsiz temalar üzerinde çalışılır. Bu temanın ismi electronix'tir. Buradan indirebilirsin.
    yok sıfırdan yapmadım tabiki oraya bilgi amaçlı alınabilir ve kullanılarbilir dedim admin panali güncellemeler duyurular üye girişleri olsun geliştirdim ve koydum database ekledim gridwiem olsun bunun gibi şeyler dediğim gibi sadece bilgi ve kod amaçlı koydum
  • 17-06-2013, 10:46:52
    #8
    KomiTa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok sıfırdan yapmadım tabiki oraya bilgi amaçlı alınabilir ve kullanılarbilir dedim admin panali güncellemeler duyurular üye girişleri olsun geliştirdim ve koydum database ekledim gridwiem olsun bunun gibi şeyler dediğim gibi sadece bilgi ve kod amaçlı koydum
    şimdi arşivlerime baktımda 2008'de varmış bu tema bende. konu açıklamanı yanlış seçmişsin ozaman. şöyle diyebilirdin. "hazır tema üzerine codebehind'i ben giydirdim. alıp isteyen istediği gibi kullanabilir." böylesi daha sağlıklı olurdu
  • 17-06-2013, 13:24:37
    #9
    KomiTa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok sıfırdan yapmadım tabiki oraya bilgi amaçlı alınabilir ve kullanılarbilir dedim admin panali güncellemeler duyurular üye girişleri olsun geliştirdim ve koydum database ekledim gridwiem olsun bunun gibi şeyler dediğim gibi sadece bilgi ve kod amaçlı koydum
    ben de zaten seni destekleyici olarak yazmıştım yanlış anladın sanırım