KomiTa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok sıfırdan yapmadım tabiki oraya bilgi amaçlı alınabilir ve kullanılarbilir dedim admin panali güncellemeler duyurular üye girişleri olsun geliştirdim ve koydum database ekledim gridwiem olsun bunun gibi şeyler dediğim gibi sadece bilgi ve kod amaçlı koydum
şimdi arşivlerime baktımda 2008'de varmış bu tema bende. konu açıklamanı yanlış seçmişsin ozaman. şöyle diyebilirdin. "hazır tema üzerine codebehind'i ben giydirdim. alıp isteyen istediği gibi kullanabilir." böylesi daha sağlıklı olurdu