freecard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Codebehind kısmını görmediğim için orasına birşey diyemeyeceğim ancak sadece temaya bakıp dediysen büyük hata edersin ve iftira atmış olursun. Zira bu tema bütün kurslarda kullanılır ve internette ücretsiz dağıtılan bir html temadır. Kurslarda esas olan tema değil yazılım olduğu için ücretsiz temalar üzerinde çalışılır. Bu temanın ismi electronix'tir. Buradan indirebilirsin.
yok sıfırdan yapmadım tabiki oraya bilgi amaçlı alınabilir ve kullanılarbilir dedim admin panali güncellemeler duyurular üye girişleri olsun geliştirdim ve koydum database ekledim gridwiem olsun bunun gibi şeyler dediğim gibi sadece bilgi ve kod amaçlı koydum