• 25-11-2007, 23:05:41
    #1
    Daha önce yaptığım çalışmanın ardından bir tane daha yapmaya karar verdim.




    Ama birincisi kadar iyi olduğunu düşünmüyorum.
  • 25-11-2007, 23:58:40
    #2
    bence güzel olmuş ama sanki biraz wampirimsi bişeyler anımsatıyor
  • 26-11-2007, 00:08:00
    #3
    sen neler yapıosun hakan abi böyle helal olsun güzel çalışma olmuş..
  • 26-11-2007, 12:19:08
    #4
    Eline sağlık dostum,bence bu daha güzel olmuş.Ayıp olmassa birşey sormak istiyorum sen bunları hangi prog.ile yapıyorsun
  • 26-11-2007, 12:41:47
    #5
    Üyeliği durduruldu
    efe7822 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eline sağlık dostum,bence bu daha güzel olmuş.Ayıp olmassa birşey sormak istiyorum sen bunları hangi prog.ile yapıyorsun
    ms paintle yapmıştır.

    Bu arada harika olmuş eline sağlık
  • 26-11-2007, 12:47:39
    #6
    Üyeliği durduruldu
    güzel çalışma başarılar
  • 26-11-2007, 12:50:39
    #7
    Masaüstü arkaplanım yaptım
  • 26-11-2007, 13:11:27
    #8
    efe7822 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eline sağlık dostum,bence bu daha güzel olmuş.Ayıp olmassa birşey sormak istiyorum sen bunları hangi prog.ile yapıyorsun
    Sadece Photoshop'ta yapıyorum.
    İşin aslı önce bir site arabirimi yapacaktım. Sonra renkler pek hoşuma gitmedi. Duvar kağıdına dönderdim. Boşa gitmesin diye r10.net için bişiy olsuj istedim. ve bu çıktı ortaya..
    Akşam fırsatım olursa PSD formatında dosyasınıda yayınlamak istiyorum. (Şuan işyerimdeyim vaktin pek yok)
    İsteyen dosyayı açıp inceleyebilir.
    Beğenen arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum.
  • 26-11-2007, 13:12:48
    #9
    Üyeliği durduruldu
    ellerine saglık güzel olmus ama böyle daha cok webmaster alakalı olursa daha cok guzel calismalar cıkarabilirsin ...