Konu
R10.NET Wallpaper Çalışmam v.20
25-11-2007, 23:05:41
#1
HKNOCN
Daha önce yaptığım
çalışmanın ardından bir tane daha yapmaya karar verdim.
Ama birincisi kadar iyi olduğunu düşünmüyorum.