efe7822 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eline sağlık dostum,bence bu daha güzel olmuş.Ayıp olmassa birşey sormak istiyorum sen bunları hangi prog.ile yapıyorsun
Sadece Photoshop'ta yapıyorum.
İşin aslı önce bir site arabirimi yapacaktım. Sonra renkler pek hoşuma gitmedi. Duvar kağıdına dönderdim. Boşa gitmesin diye r10.net için bişiy olsuj istedim. ve bu çıktı ortaya..
Akşam fırsatım olursa PSD formatında dosyasınıda yayınlamak istiyorum. (Şuan işyerimdeyim vaktin pek yok)
İsteyen dosyayı açıp inceleyebilir.
Beğenen arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum.