efe7822 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eline sağlık dostum,bence bu daha güzel olmuş.Ayıp olmassa birşey sormak istiyorum sen bunları hangi prog.ile yapıyorsun
ms paintle yapmıştır.

Bu arada harika olmuş eline sağlık