Konu
R10.NET Wallpaper Çalışmam v.20
26-11-2007, 12:41:47
#5
tolgahat
Üyeliği durduruldu
efe7822 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eline sağlık dostum,bence bu daha güzel olmuş.Ayıp olmassa birşey sormak istiyorum sen bunları hangi prog.ile yapıyorsun
ms paintle yapmıştır.
Bu arada harika olmuş eline sağlık