• 17-01-2022, 17:12:10
    #1
    Merhaba,

    Windows vpne bağlanırken hata veriyor

    Bunu yaşayıp çözebilen var mı?
  • 17-01-2022, 17:17:43
    #2
    Hocam Selamlar,

    VPN için oluşturulan network card da aşağıdaki ayarı seçip tekrar dener misin?
  • 17-01-2022, 17:19:13
    #3
    CloudHead adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Selamlar,

    VPN için oluşturulan network card da aşağıdaki ayarı seçip tekrar dener misin?
    Bu şekilde ayarlı zaten, evdeki bilgisayarımda olunca dedim acaba sağlayıcı ip veremiyor nattan çoğaltıyor ondan mı oluyor diye fakat ofistede güncelleme yaptıktan sonra bu duruma geldi. Anlayamadım
  • 17-01-2022, 17:22:19
    #4
    blueangel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu şekilde ayarlı zaten, evdeki bilgisayarımda olunca dedim acaba sağlayıcı ip veremiyor nattan çoğaltıyor ondan mı oluyor diye fakat ofistede güncelleme yaptıktan sonra bu duruma geldi. Anlayamadım
    VPN hizmetini aldığınız yerden destek istemenizde fayda var. Güncellemeler sonrasında TLS 1.0' i kapatıp TLS 1.2 aktif olmaya başladı. VPN gelen bağlantıyı hala TLS 1.0' dan bekliyorsa anlaşamıyor olabilirler. Yada tamamen başka bir durum olabilir.
  • 17-01-2022, 17:24:52
    #5
    CloudHead adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    VPN hizmetini aldığınız yerden destek istemenizde fayda var. Güncellemeler sonrasında TLS 1.0' i kapatıp TLS 1.2 aktif olmaya başladı. VPN gelen bağlantıyı hala TLS 1.0' dan bekliyorsa anlaşamıyor olabilirler. Yada tamamen başka bir durum olabilir.
    VPN'i çalıştığım firmadan sağlıyorum mac bilgisayarlarında sorun yok büyük ihtimalle dediğiniz gibi aradaki uyumsuzluğu çözmek gerekiyor, teşekkürler.