CloudHead adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
VPN hizmetini aldığınız yerden destek istemenizde fayda var. Güncellemeler sonrasında TLS 1.0' i kapatıp TLS 1.2 aktif olmaya başladı. VPN gelen bağlantıyı hala TLS 1.0' dan bekliyorsa anlaşamıyor olabilirler. Yada tamamen başka bir durum olabilir.
VPN'i çalıştığım firmadan sağlıyorum mac bilgisayarlarında sorun yok büyük ihtimalle dediğiniz gibi aradaki uyumsuzluğu çözmek gerekiyor, teşekkürler.