bu konuyla ilgili türkçe kaynak var mı
http://translate.google.com.tr/trans...-20032008.html
plesk kurulumu windows 2008
5
●820
- 19-10-2012, 00:36:07Üyeliği durduruldukaynak gerek yokki eskiden tamam zordur ama şimdi degilkiMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ileri ileri ileri o kadar
herşeyi oto kendi yapıyor
http://translate.google.com.tr/trans...-20032008.html
burdaki kaynak çok eski 2011 hazırlanmış
ve plesk 8.6 çok eski bir sürüm - 22-10-2012, 01:39:45Üyeliği durduruldukatılıyorum Hazret bey r10 sayılı insanlardan biridirHazret adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben ücretli sanıyordum ondan eski versiyon kurmak gerekiyor biliyordum.öle bir imaj oluşmuş bende.