Konu
plesk kurulumu windows 2008
22-10-2012, 04:40:50
#6
Misafir
sağolun beyler hallettim
pleskten vazvageçtim
ben ücretli sanıyordum ondan eski versiyon kurmak gerekiyor biliyordum.öle bir imaj oluşmuş bende.