• 02-09-2012, 22:57:01
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar kaliteli bir vds arıyorum, şuan VDS kullanıyorum fakat hiç memnun değilim makina arızalı adama ulaşamıyorum arıyorum meşgule atıyor. 7 24 hizmet veren kaliteli ve güvenilir bir yer arıyorum. şuan da kullandığım makina; 4 gb ram, 130 gb hdd, i7 işlemcilidir. fiyatı 60 tl verdim. O fiyat civarında bir yer arıyorum

    NOT; VDS kullanıyorum memnun değilim 10 gün oldu, bir firma vardı başka yerde olduğunuzu ispatlayın bize geçin 1 hafta bizden diye, böyle bir kampanya yapan firma olursa daha iyi olur cünkü param çöpe gitti...

    İLETİŞM MAİL VE MSN: kadircanu@hotmail.com
    PM ATMAYIN SADECE MSN EKLEYİN VEYA MAİL ATİN
    TŞKLER
  • 02-09-2012, 23:01:14
    #2
    Ne amaçlı kullanılacak?
  • 02-09-2012, 23:03:49
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Online oyun server'ı kuracağım, ismi Mu Online. Fazlasıyla CPU yiyen bir oyundur..
  • 02-09-2012, 23:19:29
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Msn den ekledim sizi.
  • 02-09-2012, 23:50:00
    #5
    Adam gibi 7/24 sabit telden dahi destek istediğiniz Blade Sunucudan hizmet düşünürseniz PM atın , ilacınız olalım
  • 03-09-2012, 01:31:12
    #6
    İstediğiniz paketi 60 tl aylık sağlayabilirim kullandığımız sunucular r510 sas disk sunuculardır işlemci gücü yüksek olan 64 gb ram ile hizmet sunuyoruz ilgilenirseniz mesaj atmanız yeterlidir veya 0530 230 19 09 çağrı yapın sizi arayalım
  • 03-09-2012, 01:58:23
    #7
    Darklord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam gibi 7/24 sabit telden dahi destek istediğiniz Blade Sunucudan hizmet düşünürseniz PM atın , ilacınız olalım
    4 gb ram, 130 gb hdd, i7 işlemcili 60 Tl Civarı Siz o fiyata veriyor musunuz hocam veriyorsanız size geçelim bize de ilaç olun
  • 03-09-2012, 02:35:00
    #8
    60 TL 'ye 1 GB veririz
  • 03-09-2012, 02:39:21
    #9
    Darklord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    60 TL 'ye 1 GB veririz
    yapacak bişey yok yakında bu gidişle size geçecez zaten
    kaliteli hizmet için paraya kıymak gerek fakat o zaman da bizim karımız minimuma iniyor konu dağılmasın kolay gelsin