Darklord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
60 TL 'ye 1 GB veririz
yapacak bişey yok yakında bu gidişle size geçecez zaten
kaliteli hizmet için paraya kıymak gerek fakat o zaman da bizim karımız minimuma iniyor konu dağılmasın kolay gelsin