• 03-01-2011, 12:42:45
    #10
    Özel mesaj gönderilmiştir.
  • 03-01-2011, 13:07:47
    #11
    LineBilişim İnternet Hizmetleri ile anlaşılmıştır gerçekten çok ilgililer teşekkür ediyorum kendilerine.
  • 03-01-2011, 13:09:25
    #12
    Elinizdeki yedekler .xml uzantılı yedekler olması lazım ve bunları 9.0.1'e yükleyebilirsiniz.

    Düzenleme:Son mesajınızı şimdi gördüm, her iki tarafa da hayırlı olması dileğiyle.

    y4kup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aslında plesk 8.6 daha iyi bana göre ama elimizdeki yedekler 9.5 de alındığı için 8.6 ya olmuyor maalesef.

    DWteknoloji özür diliyorum ama 60vps + 70lisans = 130 TL gibi bir bütçemiz yok bu tarz bir vps 50-60 tl den sağlayan bir çok firma var.
  • 03-01-2011, 13:23:40
    #13
    y4kup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    LineBilişim İnternet Hizmetleri ile anlaşılmıştır gerçekten çok ilgililer teşekkür ediyorum kendilerine.
    Her iki taraf içinde hayırlı olması dileklerimle...