Elinizdeki yedekler .xml uzantılı yedekler olması lazım ve bunları 9.0.1'e yükleyebilirsiniz.
Düzenleme:Son mesajınızı şimdi gördüm, her iki tarafa da hayırlı olması dileğiyle.
Aslında plesk 8.6 daha iyi bana göre ama elimizdeki yedekler 9.5 de alındığı için 8.6 ya olmuyor maalesef.
DWteknoloji özür diliyorum ama 60vps + 70lisans = 130 TL gibi bir bütçemiz yok bu tarz bir vps 50-60 tl den sağlayan bir çok firma var.