Elinizdeki yedekler .xml uzantılı yedekler olması lazım ve bunları 9.0.1'e yükleyebilirsiniz.

Düzenleme:Son mesajınızı şimdi gördüm, her iki tarafa da hayırlı olması dileğiyle.

y4kup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında plesk 8.6 daha iyi bana göre ama elimizdeki yedekler 9.5 de alındığı için 8.6 ya olmuyor maalesef.

DWteknoloji özür diliyorum ama 60vps + 70lisans = 130 TL gibi bir bütçemiz yok bu tarz bir vps 50-60 tl den sağlayan bir çok firma var.