The application has failed to start because .... Hatasi - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
The application has failed to start because .... Hatasi
5
●
407
R10.net
Sunucu & Web Hosting
VDS (Sanal Sunucu)
The application has failed to start because .... Hatasi
19-12-2010, 18:07:36
#1
Ozkula
Aşağıdaki hatayı coğu .exe kurulumunda alıyorum nedeni nedir ? Hosting şirketime birkaç gündür ulaşamıyorum buradan sizlere sorayım dedim.
VPS işletim sistemi windows 2008
19-12-2010, 18:52:54
#2
Ozkula
Yardımda bulunabilecek var mı ???
19-12-2010, 18:58:26
#3
Sistem724
Eğer antivirüs programı mevcutsa VPS'inizde buda problem yaratıyor olabilir.
19-12-2010, 19:01:53
#4
Ozkula
Sistem724 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eğer antivirüs programı mevcutsa VPS'inizde buda problem yaratıyor olabilir.
Hayır antivirüs yüklü değil gözükmüyor öyle bir şey.
19-12-2010, 19:08:00
#5
Sistem724
Eğer mümkünse özelden vps bilgilerinizi iletin bir kontrol edelim.
19-12-2010, 19:19:58
#6
Ozkula
Sistem724 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eğer mümkünse özelden vps bilgilerinizi iletin bir kontrol edelim.
Hocam ne yazikki bilgileri vermem mümkün değil.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler