Konu
The application has failed to start because .... Hatasi
19-12-2010, 18:07:36
#1
Ozkula
Aşağıdaki hatayı coğu .exe kurulumunda alıyorum nedeni nedir ? Hosting şirketime birkaç gündür ulaşamıyorum buradan sizlere sorayım dedim.
VPS işletim sistemi windows 2008