Ama napalım kimsenin magdur olmasını ,işinin aksamasını istemem. Bu sabah yine aynı bölümde bir konu olan skyline nickli üyüye Aktif Bilişim in diğer çalışanları son stoğu satmış ve 5 dk sonra kişisel msn imi bir arkadaş ekledi r10dan almış msn i vps arıyor ve bugune lazım dedi. Forum ' a üye olmadıgı için bu konuyu ben açıyorum...Şimdi gelelim alışveriş sepetime

Core2Duo İşlemci ( E6600 4MB Cache)
512 Mb Ram
40 Gb Hdd
400 Gb üstü Bw
Windows Server 2003
PLesk Panel
Lokasyon Almanya veya Türkiye..
Teklifleri hem buraya alayım ( Şu zevki yaşatın bana
)hemde ; Asıl müşteriyle görüşmek için msn : info@finaltasarim.com