Kırk yıl düşünsem buraya vps alınacak diye konu açacağım aklıma gelmezdi

Ama napalım kimsenin magdur olmasını ,işinin aksamasını istemem. Bu sabah yine aynı bölümde bir konu olan skyline nickli üyüye Aktif Bilişim in diğer çalışanları son stoğu satmış ve 5 dk sonra kişisel msn imi bir arkadaş ekledi r10dan almış msn i vps arıyor ve bugune lazım dedi. Forum ' a üye olmadıgı için bu konuyu ben açıyorum...
Şimdi gelelim alışveriş sepetime
Core2Duo İşlemci ( E6600 4MB Cache)
512 Mb Ram
40 Gb Hdd
400 Gb üstü Bw
Windows Server 2003
PLesk Panel
Lokasyon Almanya veya Türkiye..
Teklifleri hem buraya alayım ( Şu zevki yaşatın bana

)
hemde ; Asıl müşteriyle görüşmek için msn :
info@finaltasarim.com