8.000 üyeme haftalık olarak bülten göndericem,tamamen yasal ve mail adresleri %95 oranında doğru,fakat normal smtp ile yollamaya kalkınca spama düşer diye düşünüyorum.
VPS ile mailing yapmanın bana ne gibi avantajı olur ve bunu nasıl sağlarım.
VPS ile üyelerime mailing
2
●362
- 04-01-2010, 23:47:05Üyeliği durdurulduHaftalık 8.000 mail fazla değil, kaldı ki SMTP ile spame düşmesi için herhangi bir sebep yok
şu durumda. VPS üzerinden mail atmanızın avantajı şöyle olabilir. O IP üzerinden mail atan tek sizin siteniz olur ve herhangi birinin attığı spamden siz etkilenmezsiniz. - 05-01-2010, 19:05:40Merhaba
Şu anda sunucularımızından mailing yapan büyük müşterilerimiz mevcut. Spama düşmemesi için VPS e PTR (Reverse DNS) kaydı yapıyoruz. Siz de bu yöntemi izleyebilirsiniz.
Ayrıntılı bilgi almak isterseniz msn adresimiz ; destek@sanalsunucular.com
İyi çalışmalar.