• 04-01-2010, 23:34:13
    #1
    Üyeliği durduruldu
    8.000 üyeme haftalık olarak bülten göndericem,tamamen yasal ve mail adresleri %95 oranında doğru,fakat normal smtp ile yollamaya kalkınca spama düşer diye düşünüyorum.
    VPS ile mailing yapmanın bana ne gibi avantajı olur ve bunu nasıl sağlarım.
  • 04-01-2010, 23:47:05
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Haftalık 8.000 mail fazla değil, kaldı ki SMTP ile spame düşmesi için herhangi bir sebep yok
    şu durumda. VPS üzerinden mail atmanızın avantajı şöyle olabilir. O IP üzerinden mail atan tek sizin siteniz olur ve herhangi birinin attığı spamden siz etkilenmezsiniz.
  • 05-01-2010, 19:05:40
    #3
    Merhaba

    Şu anda sunucularımızından mailing yapan büyük müşterilerimiz mevcut. Spama düşmemesi için VPS e PTR (Reverse DNS) kaydı yapıyoruz. Siz de bu yöntemi izleyebilirsiniz.

    Ayrıntılı bilgi almak isterseniz msn adresimiz ; destek@sanalsunucular.com

    İyi çalışmalar.