8.000 üyeme haftalık olarak bülten göndericem,tamamen yasal ve mail adresleri %95 oranında doğru,fakat normal smtp ile yollamaya kalkınca spama düşer diye düşünüyorum.
VPS ile mailing yapmanın bana ne gibi avantajı olur ve bunu nasıl sağlarım.