Vps aranıyor...
17
●1.397
- 30-04-2007, 18:50:57Bizdede stok yok sanırım.Ayın 5i gibi xeon dual 4gb + virtuozzo gelecek anca oradan verebilirim
- 30-04-2007, 20:34:40Linux olsa ok derimde win 2003 ortamında vmware kurup 2 3 seye basıp kurulum yapıp ıp ekleyıp vps satıyorsa deneyım neresınde 12 yasında kardesım yapargmail83 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bana softlayer lazımdı ılk teklıfı veren 40 ytl dedı ok lendı 10 gıbı teslım edıcek fıyat veren arkadaslar sagolsun
- 30-04-2007, 20:52:47madem okadar basit bilader al bi sunucu sende gir vps işine.fiberserver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bilip bilmeden konusuyorsunuz dediğiniz olay kurulumun ilk aşaması.
hem vps arıyorsun hemde tutmuşsun burda ahkam kesiyorsun
sandığınız kadar basit değil.madem 12 yaşında kardeşin yapıyor yolla yanıma 800 ytl aylık maaş + yemek ile çalıştırayım !
kerem haklı zaten bilip bilmeden onun bunun lafına ötüp konuşanlara vps filen satmayacaksın.
2-3 seye basmakmış.pehhh - 30-04-2007, 21:06:00davulun sesi uaktan hoş gelirmiş!fiberserver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-04-2007, 21:08:45Eposta Aktivasyonu GerekmekteO zaman sen 12 yaşındaki kardeşine sunucu kirala vps satsın sanada beleş vps verir
- 30-04-2007, 21:19:35Herşeyin dış yüzü kolay gelir. Ömründe kaçkere Vmware kullandın hadi diyelim tamam vps kurmak kolay iş vps kurmakla bitmiyorki bunun paneli var, bileşenleri var madem çok basit al bi 4gbli sunucu vps kur sat yada 12 yaşındaki dediğin çocuğu yolla yanımda çalışsın bu aralar vps satışları tavanda tek başıma yetişemiyorum kârdan sunucu masrafını düşelim kalan paradanda %50 vereyim yollada.
Ayrıca banlanmış:S
bana softlayer lazımdı ılk teklıfı veren 40 ytl dedı ok lendı 10 gıbı teslım edıcek fıyat veren arkadaslar sagolsun