• 30-04-2007, 18:43:12
    #10
    Üyeliği durduruldu
    diğer arkadaşların satışını baltalamk istemem ama HTservers dan almanı tavsiye ederim
  • 30-04-2007, 18:49:03
    #11
    Üyeliği durduruldu
    htservers vps olayında deneyimli kerem den sonra önerebilecegim onlar olur buradan gözlemledigim kadarı ile
  • 30-04-2007, 18:50:57
    #12
    Bizdede stok yok sanırım.Ayın 5i gibi xeon dual 4gb + virtuozzo gelecek anca oradan verebilirim
  • 30-04-2007, 20:34:40
    #13
    gmail83 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    htservers vps olayında deneyimli kerem den sonra önerebilecegim onlar olur buradan gözlemledigim kadarı ile
    Linux olsa ok derimde win 2003 ortamında vmware kurup 2 3 seye basıp kurulum yapıp ıp ekleyıp vps satıyorsa deneyım neresınde 12 yasında kardesım yapar bana softlayer lazımdı ılk teklıfı veren 40 ytl dedı ok lendı 10 gıbı teslım edıcek fıyat veren arkadaslar sagolsun
  • 30-04-2007, 20:52:47
    #14
    fiberserver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Linux olsa ok derimde win 2003 ortamında vmware kurup 2 3 seye basıp kurulum yapıp ıp ekleyıp vps satıyorsa deneyım neresınde 12 yasında kardesım yapar bana softlayer lazımdı ılk teklıfı veren 40 ytl dedı ok lendı 10 gıbı teslım edıcek fıyat veren arkadaslar sagolsun
    madem okadar basit bilader al bi sunucu sende gir vps işine.
    bilip bilmeden konusuyorsunuz dediğiniz olay kurulumun ilk aşaması.
    hem vps arıyorsun hemde tutmuşsun burda ahkam kesiyorsun
    sandığınız kadar basit değil.madem 12 yaşında kardeşin yapıyor yolla yanıma 800 ytl aylık maaş + yemek ile çalıştırayım !

    kerem haklı zaten bilip bilmeden onun bunun lafına ötüp konuşanlara vps filen satmayacaksın.

    2-3 seye basmakmış.pehhh
  • 30-04-2007, 21:06:00
    #15
    fiberserver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Linux olsa ok derimde win 2003 ortamında vmware kurup 2 3 seye basıp kurulum yapıp ıp ekleyıp vps satıyorsa deneyım neresınde 12 yasında kardesım yapar bana softlayer lazımdı ılk teklıfı veren 40 ytl dedı ok lendı 10 gıbı teslım edıcek fıyat veren arkadaslar sagolsun
    davulun sesi uaktan hoş gelirmiş!
  • 30-04-2007, 21:08:45
    #16
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    O zaman sen 12 yaşındaki kardeşine sunucu kirala vps satsın sanada beleş vps verir
  • 30-04-2007, 21:19:35
    #17
    Herşeyin dış yüzü kolay gelir. Ömründe kaçkere Vmware kullandın hadi diyelim tamam vps kurmak kolay iş vps kurmakla bitmiyorki bunun paneli var, bileşenleri var madem çok basit al bi 4gbli sunucu vps kur sat yada 12 yaşındaki dediğin çocuğu yolla yanımda çalışsın bu aralar vps satışları tavanda tek başıma yetişemiyorum kârdan sunucu masrafını düşelim kalan paradanda %50 vereyim yollada.

    Ayrıca banlanmış:S
  • 01-05-2007, 01:29:14
    #18
    Üyeliği durduruldu
    bu zihniyette müşteri oldugu sürece insan katil de olur valla ne diyim

    sanki şu çocuklugumuzun oyuncagı vardı ya logo yapbozlar onlardan yapıyor iki tık yaparmış mış mış pehh