fiberserver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Linux olsa ok derimde win 2003 ortamında vmware kurup 2 3 seye basıp kurulum yapıp ıp ekleyıp vps satıyorsa deneyım neresınde 12 yasında kardesım yapar bana softlayer lazımdı ılk teklıfı veren 40 ytl dedı ok lendı 10 gıbı teslım edıcek fıyat veren arkadaslar sagolsun
madem okadar basit bilader al bi sunucu sende gir vps işine.
bilip bilmeden konusuyorsunuz dediğiniz olay kurulumun ilk aşaması.
hem vps arıyorsun hemde tutmuşsun burda ahkam kesiyorsun
sandığınız kadar basit değil.madem 12 yaşında kardeşin yapıyor yolla yanıma 800 ytl aylık maaş + yemek ile çalıştırayım !

kerem haklı zaten bilip bilmeden onun bunun lafına ötüp konuşanlara vps filen satmayacaksın.

2-3 seye basmakmış.pehhh