• 14-07-2009, 18:10:21
    #1
    ALT VPS 1
    [+] İşlemci : Intel® Core™ i7-920 Quad-Core
    [+] Harddisk: 50 GB Disk
    [+] RAm : 512 MB
    [+] Trafik : 400 GB Trafik
    [+] İşletim : Windows Server & Linux
    [+] Lokasyon: ALMANYA
    [+] İp Adres: 2 ADET
    [+] Bağlantı: 100MBİT HAT[*] Ücret : 30 TL Aylık
    ALT VPS 2
    [+] İşlemci : Intel® Core™ i7-920 Quad-Core
    [+] Harddisk: 80 GB Disk
    [+] RAM: 1 GB
    [+] Trafik : 400 GB Trafik
    [+] İşletim : Windows Server & Linux
    [+] Lokasyon: ALMANYA
    [+] İp Adres: 2 ADET
    [+] Bağlantı: 100MBİT HAT[*] Ücret : 50 TL Aylık
    ALT VPS 3
    [+] İşlemci : Intel® Core™ i7-920 Quad-Core
    [+] Harddisk: 100 GB Disk
    [+] RAM: 1 GB
    [+] Trafik : 500 GB Trafik
    [+] İşletim : Windows Server & Linux
    [+] Lokasyon: ALMANYA
    [+] İp Adres: 2 ADET
    [+] Bağlantı: 100MBİT HAT[*] Ücret : 70 TL Aylık

    Not: Faliyet Belgemiz Başvurulmuştur. Onay Bekleniyor.

    CpaneL: 15 TL | EK 20 GB HRD: 15 TL | 1 ADET EK İP: 2 TL

    İletişim Bilgilerimiz:

    Adres: Zafer Sok. Cumhuriyet Mah. No: 35 Kütahya / Altıntaş
    Msn: info@altbilisim.com
    Web: Altbilisim.Com | Tasarımımız Hazırlanıyor....
    24 / 7 Msn Üzerinden Canlı Desteğimiz Mevcuttur... Yeni bir firma oldumuz için Kalite Güvenilir Hizmet İçin Hızla Gelişiyoruz.
  • 14-07-2009, 18:11:52
    #2
    Merhaba,

    Bu VPS'lerin RAM kapasiteleri nelerdir acaba ?

    Saygılar.
  • 14-07-2009, 18:15:18
    #3
    Merhaba,

    Konu Düzeltilmiştir...

    Saygılar.
  • 14-07-2009, 18:18:03
    #4
    Logonuz fiberbilişim'in logosu. Bunun hakkında bir açıklamanız var mı?
  • 14-07-2009, 18:22:19
    #5
    Üyeliği durduruldu
    aman yasin görmesin
  • 14-07-2009, 18:24:03
    #6
    Arkadaşlar Gerçek Logomuz bu değildir. Gerçek Logomuz bitti sayılır.
  • 14-07-2009, 18:25:13
    #7
    Evet maalesef yasinin logosunu kullanıyorlar.Ticaretini baltalamak istemem arkadaşım ama başkasının emeğini çalan insandan ben pek bir şey beklemiyorum. Logonuzu değiştirmenizi öneririm. Yaptığınız büyük ayıp!!
  • 14-07-2009, 18:25:25
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Altbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar Gerçek Logomuz bu değildir. Gerçek Logomuz bitti sayılır.

    gerçek logonuz bitmeden, başkalarının logosunu kullanmaya hakkınız olmadığını düşünüyorum.!
  • 14-07-2009, 18:26:49
    #9
    Altbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar Gerçek Logomuz bu değildir. Gerçek Logomuz bitti sayılır.
    özellikle belirtmeliyimki arkadaşım logon yoksa logosuz yap işini yazı at kalsın ama başkasının emeğini lütfen çalma